Tuesday, November 29, 2011

malam bbq

Kenangan semasa aku semester 3.
Best sangat masa hari ini sebab kami bersatu padu buat BBQ.
Seronok sebab kami 1 rumah pergi rumah Daus nak ambik barang BBQ.
Sebab mak dia yang sediakan barang ini.
Terima kasih mak cik sebab tolong kami.
BBQ ini mula lepas solat isyak sampai pukul 11.30 malam.
Seronok walaupun penat.
Aku ajak kawan perempuan aku sabab dia yang aku kenal dulu dan dialah yang menjadi kawan perempuan yang pertama untuk semester 3 aku.
Makanan pun kami ada bagi pada Cik Zan orang yang jaga rumah sewa kami.
Mak cik depan rumah dengan rumah kakak senior.
Aku juga bagi pada budak kelas aku Wawa.
Aku sangat enjoy waktu ini dan aku harap mereka pun enjoy!!!!

Aku bersama kawan perempuan ku Emy

Peace no war!!!

Abang macho kita!!

Senyum cik Emy....

Pasangan aku...

Bergambar dengan budak rumah...
Banyak sangat kamera tak tahu nak pandang mana satu..

Alamak apa Mubin sedang lakukan itu??
Untunglah aku sebab Daus sayang aku...

Pdut tengok aku dengan Epy koya berposing....
Hot!!!

Muka masing-masing macam pecah rumah!!!

Model yang paling HOT dalam rumah 553....


Aku pun tak tahu motif gambar ini apa... :-)

Tiga serangkai!!!
Sedamai Taman Firdausi...

Mery kau buat apa itu??hahaha

Ayam yang sedang dibakar!!!

Sempat lagi berposing...

Abang rockers!!!


Jangan nak berposing saja..
Ayam dah nak hangus..

Tekanang!!!Tekanang!!!!

Cik kak muka kita sama padan..

The biggest Gangster!!!

Amboi gatainya aku p rumah anak dara!!
Malulah...

Sweetnye...

Kau ke kiri...
Ku ke kanan...

Hidup Lu memang Rockers!!!

Black .....

Hebat!!!Hebat!!!

Mubin dan Pdut kenapa mulut senget??

Dua serangkai!!1

Nice picture!!!

Berat ^_^

Gambar Epy part 1

Gambar Pdut part 1

 Gambar Pdut dengan Epy part 2...
Hangus hitam belegam kena bako!!!!
Huahuahuaa...^_^

Apa yang sedang Mubin lakukan??

Spoil Mubin....

Jiwa kena maintain bro!!!

No comments:

Post a Comment