Friday, December 9, 2011

2NE1

Kpop Music!!!!



Aku salah seorang peminat gila-gila dunia hiburan Kpop. Bagi aku music Kpop ni best but i still support Malaysia Music!!!
Mungkin ada yang anti-Kpop but WHO CARE ABOUT THAT!!! aku ada hak nak suka mana-mana muzik sebab muzik ini UNIVERSAL!!!
Aku boleh jatuh cinta dengan muzik dari Korea ni sebab aku tengok cerita MY GIRL yang pelakon dia nama Lee Da Hae & Lee Dong Wook.
Mula-mula aku minat dengan lagu-lagu OST je tapi lama-lama aku mula dengar lagu kumpulan dari Korea ini.
Mula aku minat dengan Wonder Girls yang nyanyi lagu NOBODY lepas tu aku minat dengan kumpulan Super Junior, Big Bang, 2PM, After School dan banyak lagi laa.
Tapi aku mula excited dengan Girl Group ini 2NE1 aku cakap kumpulan ini memang POWER!!!


Lagu Debut kumpulan ini ialah FIRE memang mantap la suara kumpulan ini. Tapi masa mula-mula dengar mereka nyanyi aku rasa macam MIMING.
Tapi aku salah rupanya mereka ni nyanyi Live.
Sejak dari tu aku sudah gila dengan kumpulan ini memang terbaik.
I THINK 2NE1 IS THE BEST GIRL GROUP!!!
2NE1 FIGHTING!!!
2NE1 THE BEST!!!
2NE1 제일 잘 나가!!!!

2 comments: