Friday, December 16, 2011

I'M SO LONELY

Kini aku kembali ke hidup ku yag lama hidup dengan keadaan bujang tanpa ada TEMAN yang menyayangi diriku ini. Tapi kenapa aku harus bersedih atas kehilangan dia? Bukan ke semua ini aku yang minta?
Mungkin aku ini terlalu bodoh kerana selalu mengambil keputusan tanpa berfikir dahulu dan sekarang aku dan dia sudah kembali membawa haluan masing-masing.
Kini diri ku kesepian tanpa cinta dari mu.
Walau aku telah kehilangan cinta dari mu tapi aku masih lagi bersyukur kerana kamu sudi lagi menerima aku sebagai kawanmu.
Berkawan dengan dirimu sudah cukup untuk membuatkan diri ku rasa bahagia.
Aku akan selalu mendoakan agar diri mu akan selalu ceria disamping orang yang layak untuk dirimu.
Dan aku akan bahagia pabila melihat dirimu bahagia.

THIS SONG FOR ME AND YOU!!!
I'M SO LONELY WITHOUT YOU...

No comments:

Post a Comment