Wednesday, December 7, 2011

Kisah Cinta Kawan Baik Ku

Aku tak tahu nak buat apa malam2 buta ni. Tiba2 aku teringat kisah percintaan kawan baik aku ini.
Aku teringat kisah percintaan mereka ini sebab si member aku ini selalu la juga cerita tentang masalah dia dengan teman wanita dia.
Tapi sekarang aku tidak pasti samaada mereka still lagi couple or tak, ye la aku dengan kawan aku dah balik ke kampung halaman but the way i hope they still couple cause i think they sweet couple.
Kawan aku ini dia sayang sangat GF dia ini sampai sanggup berkorban apa saja untuk puaskan hati GF dia ini, dan aku harap GF dia ini pun akan sayang kawan aku ini seperti kawan aku ini sayang pada dia.
Aku teringat kawan aku ini sebab kalau dia bergaduh dengan GF dia mesti akan menjerit "TEKANANG!!!!!"
Maybe cara dia lepaskan perasaan macam itu.
Sebenarnya banyak lagi yang aku tahu tapi biar setakat ini saja aku cerita kisah percintaan kawan aku ini sebab aku tak mahu dikatakan BUSY BODY.
Kepada kawan aku itu aku harap aku akan dapat menjamah nasi minyak kahwin kau!!
Ingat nak letak video yang dia cipta khas untuk GF dia ini tapi internet lembab macam siput!!!
Tak pe aku letak gambar mereka pun ok juga!!


No comments:

Post a Comment