Monday, December 5, 2011

PULANGNYA AKU DARI JITRA

Hari pertama aku sampai ke kuantan aku tunggu Muhammad Firdaus Bin Mohd Noor naik bas untuk dia balik ke Kemaman dan aku pulang ke rumah.


Seharian aku hanya duduk di rumah memang membosankan sebab aku teringat kenangan aku di Jitra. Keesokkannya hari rabu aku terus ke bandar untuk jumpa kawan baik ku Noor Atikah Binti Arizan. Aku jumpa dia sebab tahun depan dia nak berkahwin sudah makin berisi mungkin hati dia senang sebab mahu kahwin. Bakal suami dia aku kenal sebab adik dia kawan aku.


Aku pergi ke parkson megamall saja nak jumpa bekas promoter aku Ujiey, K.Chumi & K.Suzy


Lepas sahaja aku jumpa kakak promoter aku jumpa kawan ku Nur Syakillah & Rabiatul Adawiyah mereka kerja dekat promoter dekat Nagoya.


Hari khamis aku masih lagi kebosanan dan masih lagi terkenang kenangan di jitra. Nur Hafizah Binti Mohammad datang rumah aku dan aku pergi rumah dia untuk berjumpa dengan anak sedara yang baru lahir seronok aku tengok tapi tahun 2012 aku akan dapat empat orang anak sedara.


Hari jumaat aku dapat juga lupakan kenangan di jitra sebab banyak benda yang aku lakukan. Malam pula ada pasar malam aku pergi jumpa pula Izah, Farahana, K.Wanie & Nahni kawan ku semasa aku kerja part-time di parkson megamall.


Lepas jumpa Izah & the geng aku jumpa budak kelas lama aku semasa aku form3 aku panggil dia Wanie dia ok dengan aku sebab aku baik saja dengan semua orang. Dia cakap yang dia akan berkahwin pada tahun depan aku tiba-tiba rasa seronok dengar kawan-kawan aku nak kahwin..

Keesokkannya aku jumpa lagi kawan ku Aisyah dia kawan aku masa sekolah menengah.



No comments:

Post a Comment