Tuesday, December 6, 2011

Selamat Tinggal Semester 3

Aku tak tahu kenapa baru sekarang aku ingin publish ini padahal semester 3 sudah lama berakhir pada 24 November 2011 tapi sekarang aku baru nak taip.
Bukan apa aku hanya malas untuk menaip semua ini bagi aku semester 3 yang paling best sebabnya aku dapat kenal dengan ramai orang mungkin sebab aku duduk satu rumah dengan budak junior semester 2 tapi umur kami semua sama 19 tahun, tapi aku saja yang nampak kurang mature.
Bagi aku budak rumah aku semester ini best tapi tak dapat dinafikan juga budak rumah lama aku juga best!!
Bagi aku kawan rumah sewa aku dulu dan sekarang mempunyai cara masing-masing yang membuatkan aku selesa duduk dengan mereka..




Sudah bercerita tentang budak rumah aku sekarang aku ingin beralih soal akedemik aku dekat poli. Aku rasa macam aku tidak bersungguh-sungguh untuk belajar semester ini mungkin sebab aku terlalu seronok tapi alhamdulillah final exam aku lakukan dengan baik tapi aku tak tahulah sama ada aku akan lulus atau tidak tapi aku harap aku akan lulus jika aku tidak lulus mungkin aku akan gembira sebab dapat jumpa dengan budak rumah lama aku.
Tapi bagaimana pula dengan perasaan ibu bapa aku?
Sudah la meraka bersusah payah mencari duit untuk aku tambah-tambah lagi waktu aku kena "histeria" sanggup abah, miela, uda dan ummi datang untuk jumpa aku.
Perasaan aku bercampur baur tapi aku harap aku akan lulus dan akan pergi praktikal untuk semester 4 nanti.

No comments:

Post a Comment