Tuesday, March 20, 2012

I LOVE YOU

Siapa aku untuk menghalang kehendakNYA??
Satu hari nanti aku mesti kena redha dengan apa yang berlaku, kerana aku tidak boleh memilikinya sepanjang hayat aku..
Tapi satu saja yang aku pinta tolong jangan lupakan aku dan kenangan yang pernah kita ciptakan..
Aku harap kau akan ingat dengan tarikh 28 FEB 2012 iaitu tarikh yang paling indah dalam hidup aku kerana pada tarikh itu aku dan kau telah berjanji untuk disayangi dan menyayangi...


Aku amat mencintai dirimu sepenuh hati ku dan aku juga harap engkau pun akan mencintai diriku sepenuh hatimu..
Aku tak boleh bayangkan jika engkau lupakan diriku kerana begitu susah untuk aku menerima orang lain sebagai pengganti dirimu.
Bagi aku engkau amat sempurna biarpun ada yang mengatakan engkau tidak sempurna, tapi aku tidak kisah akan perkara itu..

Adakah engkau telah memberi aku sepenuh hatimu??
Seperti mana aku telah berikan sepenuh hatiku pada dirimu...

"I LOVE YOU"

No comments:

Post a Comment