Friday, February 15, 2013

sahabat

Assalammualaikum,
Aku sudah lama tidak mengupdate blog nie tengok pun dah macam banyak sawang2..hihii...

Aku nak bagi tahu yg aku rindu sangat2 pada kawan2 ku yg berada di Jitra, Kedah..
Aku harap semoga satu hari nanti aku akan dapat bertemu dengan mereka semua tapi bila dah jumpa mesti macam kepoh2 semua nak2 ex housemates aku masa aku sem 3..

Tapi aku paling rindu kawan aku iaitu SUE lama dah kot x lepak dengan dia dok berhuahua cerita tentang itu ini..
Aku pun rindu nak berkaraoke dengan dia..
Lagu favorite yg akan dia nyanyi ialah "gadis dan bunga" jadi x heran laa nama fb dia bunga matahari..

Aku pun rindu nak lepak dengan si Daus, Mery, Pdut, Jawa dan juga Epy..
Rindu nak makan nasi kahwin dekat nasi lemak kukus dekat taman mahsuri..
Kalo bab lepak jangan cakap laa hari2 kami keluar g jalan2 walaupun dah bosan dengan bandar Jitra tu..

Macam mana paa dengan gadis-gadis ku yg ada dekat Jitra tu adakah dorang sihat?? Hurm...
But the way aku doakan semoga korang berjaya dan juga sihat sentiasa....

No comments:

Post a Comment